• Zwroty i reklamacje

PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

ZWROTY

 

  1. Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze produkty były doskonałej jakości. Jeśli jednak z jakiejś przyczyny chcesz zwrócić zakupiony produkt, możesz to zrobić w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.
  2. Aby zwrócić zakupiony produkt, skontaktuj się z nami przesyłając odpowiednie oświadczenie lub po prostu napisz mail.
    • Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. 
    • Oświadczenie można również złożyć za pomocą zakładki poniżej.
    • Oświadczenie można złożyć również na dowolnym formularzu dotyczącym ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  1. Prześlij zwracane zamówienie na adres: ul. Ptasia 2, 000-138 Warszawa, wraz ze zwracanym towarem. Prosimy o dopisanie na opakowaniu “zwrot” oraz numeru zamówienia. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
  2. Jeśli zwrot płatności ma nastąpić na inne konto niż to, z którego dokonana była płatność przy zamówieniu, należy poinformować nas o tym mailowo lub załączyć dane do przelewu w środku przesyłki.​

​​

REKLAMACJE

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe produkty, które są produktami unikatowymi, ręcznie wykonanymi. Oznacza to, że nie są perfekcyjne, zawsze różnią się od siebie.
  2. Dlatego reklamacja nie dotyczy cech produktów wynikających z ich ręcznego wykonania (np. kształty, proporcje, wielkość, dekoracja itp.)
  3. Nim przeznaczymy produkt do sprzedaży wnikliwie go sprawdzamy czy nie wystąpiły jakieś wady. Jednak w przypadku wystąpienia wady, której sami nie odkryliśmy masz prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  4. Reklamację możesz zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w Regulaminie nasze adresy.
  5. Reklamację możesz zgłosić również bezpośrednio tutaj poniżej.
  6. Ustosunkujemy się do żądania reklamacyjnego najszybciej jak to będzie możliwe, ale nie później niż w terminie 14 dni. Jednak jeśli nie zrobimy tego w tym terminie, oznaczać to będzie, że reklamacja została uznana.
  7. Produkt reklamowany należy wysyłać na adres: ul. Ptasia 2, 00-138 Warszawa.
  8. Aby uniknąć niespodzianek związanych z transportem, jako Kupujący jesteś zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera zaraz po jej otrzymaniu, w celu wykluczenia uszkodzeń w trakcie przesyłki.