-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Zwroty i reklamacje
PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
ZWROTY
- Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze produkty były doskonałej jakości. Jeśli jednak z jakiejś przyczyny chcesz zwrócić zakupiony produkt, możesz to zrobić w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.
- Aby zwrócić zakupiony produkt, skontaktuj się z nami przesyłając odpowiednie oświadczenie lub po prostu napisz mail.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3.
- Oświadczenie można również złożyć za pomocą zakładki poniżej.
- Oświadczenie można złożyć również na dowolnym formularzu dotyczącym ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Prześlij zwracane zamówienie na adres: ul. Ptasia 2, 000-138 Warszawa, wraz ze zwracanym towarem. Prosimy o dopisanie na opakowaniu “zwrot” oraz numeru zamówienia. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
- Jeśli zwrot płatności ma nastąpić na inne konto niż to, z którego dokonana była płatność przy zamówieniu, należy poinformować nas o tym mailowo lub załączyć dane do przelewu w środku przesyłki.
REKLAMACJE
- Umową Sprzedaży objęte są nowe produkty, które są produktami unikatowymi, ręcznie wykonanymi. Oznacza to, że nie są perfekcyjne, zawsze różnią się od siebie.
- Dlatego reklamacja nie dotyczy cech produktów wynikających z ich ręcznego wykonania (np. kształty, proporcje, wielkość, dekoracja itp.)
- Nim przeznaczymy produkt do sprzedaży wnikliwie go sprawdzamy czy nie wystąpiły jakieś wady. Jednak w przypadku wystąpienia wady, której sami nie odkryliśmy masz prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację możesz zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w Regulaminie nasze adresy.
- Reklamację możesz zgłosić również bezpośrednio tutaj poniżej.
- Ustosunkujemy się do żądania reklamacyjnego najszybciej jak to będzie możliwe, ale nie później niż w terminie 14 dni. Jednak jeśli nie zrobimy tego w tym terminie, oznaczać to będzie, że reklamacja została uznana.
- Produkt reklamowany należy wysyłać na adres: ul. Ptasia 2, 00-138 Warszawa.
- Aby uniknąć niespodzianek związanych z transportem, jako Kupujący jesteś zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera zaraz po jej otrzymaniu, w celu wykluczenia uszkodzeń w trakcie przesyłki.